μπαταρίες αυτοκινήτου

  • Διαστρωμάτωση πυκνότητας και θειϊκωση πλακών

    Η μπαταρία Ασβεστίου δεν χρειάζεται συντήρηση, επειδή δεν έχει απώλεια υγρών. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έρχεται σε βρασμό κατά τη φόρτιση. Αυτό έχει βέβαια πολλά πλεονεκτήματα, αλλά έχει και το εξής ελάττωμα: Επειδή δεν φτάνει σε βρασμό κατά τη φόρτιση της για να αναδευτεί ο ηλεκτρολύτης, όταν εκφορτίζεται σε μεγάλο βαθμό και δεν φορτίζεται και πάλι πλήρως κατά τη λειτουργία του κινητήρα, έχουμε διαστρωμάτωση της πυκνότητας.

  • Διαχείρηση Ηλεκτρικού Φορτίου (Παράδειγμα λειτουργίας σε ένα Seat)

    Ο εγκέφαλος δικτύου του αυτοκινήτου παρακολουθεί την κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος ελέγχοντας την κατάσταση ηρεμίας και την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των καταναλωτών. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει τη διατήρηση ενός σταθερού ελέγχου της φόρτισης της μπαταρίας.

  • Η ηλεκτροκίνηση και το μέλλον της μπαταρίας Μολύβδου

    Αν ποτέ εκτοπιστούν από την αγορά τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μαζί του η μπαταρία μολύβδου, αυτό μπορεί να συμβεί μετά από δεκαετίες.
    Γι αυτό η Banner συνεχίζει τις έρευνες και την εξέλιξη και στους δυο τομείς. Περαιτέρω εξέλιξη της AGM τεχνολογίας, μπαταρίες για επαγγελματικά οχήματα. (Τεχνολογία Ασβεστίου, με κεντρική εξαέρωση), βελτιστοποιημένη μπαταρία μολύβδου οξέως, για την θέση της AGM, σύστημα δύο μπαταριών. (μια μπαταρία για εκκίνηση και μια για τροφοδοσία), μπαταρία μολύβδου για Full Hybrid οχήματα.

  • Η μπαταρία η νούμερο ένα αιτία βλαβών (Μόναχο 25/04/2013)

    Οι μπαταρίες και τα άδεια ρεζερβουάρ ήταν οι κύριες αιτίες βλαβών στις οποίες έσπευσαν για οδική βοήθεια τα μέλη της λέσχης αυτοκινήτων ADAC της Γερμανίας. Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ADAC, η μπαταρία παραμένει η νούμερο ένα αιτία βλαβών.

  • Τεστ Μπαταριών

    Αναξιόπιστες χαρακτηρίστηκαν οι περισσότερες από τις 16 μπαταρίες, που ελέγχθηκαν από το Ίδρυμα Ελέγχου Προϊόντων Γερμανίας (STIFTUNG WARENTEST) και τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό TEST τον Νοέμβριο του 2004. Σε μερικές μάλιστα, όπως στη Baren Profi, διαπιστώθηκε πως αναγράφονται στην ετικέτα, λανθασμένες επιδόσεις, τόσο για τη χωρητικότητα όσο και για τα αμπέρ εκκίνησης.